altarmilim.blogspot.com

משפחה על תרמילים

דע מאין באת . יום ראשון, 28 באוגוסט 2011. מה זה עוד שבוע. השביל הזה מתחיל כאן. יציאה מהארץ, סאפה. הרים גבוהים וצונני פסגות. הדרך ארכה עד מאוד. שוטי, שוטי ספינתי. אוי נופים גדולים, ארצות וגני ענק. נין בין, הואה. את הגשם תן רק בעיתו. אבא'לה בוא ללונה פארק. איזה כיף שהיה לי הבוקר. עברתי רק כדי לראות. נעבור גם את זה. סיאם ריפ, בנגקוק, אוקלנד. הירוק היום ירוק מאוד. פיהה, פאנאגאריי, פאהיה, קורומנדל. וואיהי, רוטורואה, טאופו, טונגרירו. ישראלי מול החלון שלי. בים, באוויר וביבשה. אייבל טזמן, מוטואקה. שבת אחים גם יחד.

WEBSITE DETAILS

3 star
2 star
1 star

Hey there! Start your review of altarmilim.blogspot.com

AVERAGE USER RATING

Write a Review

WEBSITE PREVIEW

Desktop Preview Tablet Preview Mobile Preview

LOAD TIME

Page content here
KEYWORDS ON
PAGE
דפים,דף הבית,ולאן אתה הולך,עוד משפחות מטיילות,תהיו בקשר,עושים סדר,לפני היציאה,לפעמים חלומות מתגשמים,לקראת הטיול,ויאטנם,סאפה,קאט בא,האלונג ביי,הוי אן,נא טראנג,גמאנו דרכים ושדות,דאלאת,רק חול וחול,מוי נה,ברחוב ראשי סואן,סייגון,קמבודיה,פנום פן,ניו זילנד,לאוס
SERVER
GSE
CONTENT-TYPE
utf-8
GOOGLE PREVIEW

משפחה על תרמילים | altarmilim.blogspot.com Reviews

INTERNAL PAGES

משפחה על תרמילים: מרץ 2011

דע מאין באת . יום רביעי, 30 במרץ 2011. אחרי התקפלות והכנת חביתות לדרך, נפרדנו מהמלון בצ'אנג מאי ועצרנו מונית לתחנת האוטובוס. בתחנה היו שלושה תורים ארוכים לקופות, שהתקדמו באיטיות מרגיזה. קנינו כרטיסים לעיירת הגבול בין תאילנד ללאוס, צ'אנג קונג, נסיעה שאורכה כשבע שעות. לאחר שהכרטיסים היו בידינו' התברר שיוצאים לדרך רק באחת בצהריים והמקומות האחרונים שנשארו באוטובוס אינם אחד ליד השני. הסירה לפני תחילת השיט. אלה פרפרים, לא עלים. השיט על המקונג מתחיל לאורך הגבול בין תאילנד ללאוס ובשלב מסויים הנהר פונה מזרחה, לתו...

משפחה על תרמילים: מאי 2011

דע מאין באת . יום שלישי, 31 במאי 2011. משחקים עם ילדי בית חב"ד. אחרי ארוחת בוקר ממלאת במסעדה צמחונית קטנה, בה יש גם משחקים להעביר את הזמן כשמחכים להכנת האוכל, איילת הלכה לברר על האפשרויות השונות לקורסי בישול הודי. היא סיכמה עם ריטה שמעבירה סדנאות של שלושה שיעורים והמטבח שלה הוא צמחוני בלבד. אסף מסנן מיץ ענבים לקידוש. אחר הצהרים יצאו חלק מהמטיילים לבקר במפל הסמוך וקצת אחריהם יצאנו גם תמר, גלעד, אסף ואני עם רעות - חברה של תמר ושלנו. ראינו את המפל מרחוק וירדנו לערוץ הנחל לשחק ליד אחת הבריכות הרדודות&#46...

משפחה על תרמילים: יוני 2011

דע מאין באת . יום שבת, 25 ביוני 2011. התחלנו את יומינו הראשון במנאלי בארוחת בוקר טובה בבית הישראלי. המקום מנוהל ע"י ציקי, מטעם. האגודה למלחמה בסמים ומשמש בית ותמיכה לחברה שעישנו יותר מידי, אבל חוץ מזה יש במקום גם מסעדה צמחונית טובה, מועדון לסרטים, החלפת ספרים ומשחקי קופסא. אחרי ארוחה ובדיקת המקום חזרנו לגסט האוס ושוחחנו בטלפון עם משפחת הרמן שלשמחתנו עדיין כאן במנאלי. קבענו להפגש איתם אחרי הצהריים בבית הישראלי, שכפי הנראה הולך להיות מקום הבילוי שלנו בזמן הקרוב. אכלנו משהו קל בצהריים. תמר וסתיו לקראת פרידה.

משפחה על תרמילים: לפעמים חלומות מתגשמים

דע מאין באת . יום חמישי, 16 בספטמבר 2010. כבר הרבה זמן אנחנו חולמים על טיול ארוך. כל המשפחה ביחד. להתנתק מהשגרה. קראנו לא מעט חוויות של משפחות שטיילו לתקופה ארוכה והחשק הלך והתגבר. אחרי הרבה התלבטויות, החלטנו. יוצאים לעשרה חודשי טיול במזרח ובניו זילנד. תכננו מסלול שיתאים לכל ארץ את העונה המועדפת והזמנו כרטיסי טיסה לחלק מהמסלול. ואז הגיע החלק הבעייתי – לספר לכולם. הילדים חשבו שאנחנו עובדים עליהם והתקשו להאמין שלא ילמדו בבית הספר כל השנה ("מה, ונצטרך ללכת שם לבית ספר? מה רע בלטייל חודשים, שלושה?

משפחה על תרמילים: עושים סדר

Altarmente

altarmetal.ca altarmetal.ca

Altar Metal Fab Co LTD - Welding Services in Kelowna

Welcome to Altar Metal Fab Co LTD. Altar Metal Fab Co LTD has been serving the Kelowna area for many years and wants to earn your business. Our loyal customers love our personalized treatment; it keeps them coming back each time a new issue arises. We feel we can conquer almost any feat in this industry. In keeping with this mission, we offer a wide variety of services. No job is too big or small, as we treat each project with the same meticulous attention to detail. Please feel free to browse our entire...

altarmetalcr.com altarmetalcr.com

Altar :: Metal Band

8220;Historias de Un lugar sin Nombre”. 24 abril, 2015. Historias de un lugar sin nombre – 2015 – Progresive Metal. Historias de Un lugar sin nombre. Designed by raspberry ketone uk diet. Thanks to: hcg injections buy.

altarmexico.com altarmexico.com

Altar México :: INICIO :: Bienvenido

Campeche, Camp. 24075.

משפחה על תרמילים

altarministry.com altarministry.com

AltarMinistry.com

AltarMinistry.com is For Sale for $499!

altarministry.org altarministry.org

Altarministry.org

altarmlauf.at altarmlauf.at

News - Sparkasse Altarmlauf Wallsee

Die Bildergalerie benötigt mindestens Flash Version 9.0.28! Bitte den aktuellen FlashPlayer. Bei Fragen, Anregungen oder Hilfe bei der Anmeldung, bitte Formular ausfüllen oder Tel. Bitte die mit *. Die Strecke ist durchgehend beschildert. Es steht also einer Trainingseinheit nichts mehr im Wege. Beim Start/Ziel befindet sich in Kürze eine große Übersichtstafel. Danke an Holzbau Michlmayer. Vorbericht im M4TV vom Sparkasse Altarmlauf Wallsee. Reinschauen lohnt sich. Anmeldung ab 01.01.2015. Nun ist es fix...

altarmodeling.com altarmodeling.com

Altar Maket Ana Sayfa

Osmanlı'nın Muhteşem Süvarileri: Deliler". Altar Maket olarak artık Tunalı Hilmi caddesi Kuğulu Pasajındayız. GittiGidiyor sanal mağazamız için tıklayınız. Britanya'nın ünlü dergisi Collectors Gazette dergisinin Mayıs 2010 sayısında Altar maket hakkında çıkan makale. Akşam Gazetesi'nde yayınlanan röportaj-. Dünya Standartlarında ilk Osmanlı figürü, Altar Maket Deli figürü anısına basılan pul. 1402 Ankara muharebesi araştırması ve saha gezisi notları. Wargames Illustrated" dergisindeki reklamımız.