cestovanisfotografem.cz cestovanisfotografem.cz

cestovanisfotografem.cz

Cestování s fotografem

2015 – Santorini. 2015 – Dolomity. 2015 – Holandsko. 2015 – Dubaj. 2014 – Washington. 2014 – New York. 2014 – Dominikánská Republika. 2013 – Toskánsko. 2013 – Ibiza. 2013 – Formentera. 2013 – Holandsko. 2013 – Thajsko. 2011 – USA Trip. Svatební a rodinný fotograf. Santorini – 08/2015. Italské Dolomity – 07/2015. Cestování po Dubaji – 03/2015. Cestování po Thajsku – 02/2013. Cestování po Dominikánské Republice – 03/2014. Formentera Karibik Evropy – 07/2013. Jarní cestování po Holandsku 05/2013. Cestopis z...

TRAFFIC RANK FOR CESTOVANISFOTOGRAFEM.CZ

December

Saturday

Hey there! Start your review of cestovanisfotografem.cz

CONTACTS AT CESTOVANISFOTOGRAFEM.CZ

8 karibik
9 amerika
10 poslední cestopisy
cestopisy,kdo jsem,nabídka spolupráce,koho sleduji,kontakt,evropa,asie,karibik,amerika,poslední cestopisy,ráno jsme…,facebook,made with,in czech republic,back to top
Apache/2.4.10 (Debian)
POWERED BY
PHP/5.5.30-1~dotdeb+7.1

Cestování s fotografem | cestovanisfotografem.cz Reviews

LINKS TO THIS WEBSITE

KRÁSY KARLOVARSKÉHO KRAJE II. | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

KRÁSY KARLOVARSKÉHO KRAJE II. Druhý den našeho výletu jsme dopoledne navštívili Mariánské Lázně. Když jsme ráno vyjížděli, zastihla nás mega průtrž mračen a i při příjezdu do Mariánek trochu poprchávalo. Koupili jsme si tedy hned u prvních „vietnamců“ deštník a proto pak přestalo pršet úplně. Zaparkovali jsme na parkovišti v ulici Pramenské a sešli odtamtud přímo na Hlavní třídu. Procházeli jsme Skalníkovy sady až ke Křížovému prameni. Konečně zde měli prameny, které se daly pít. Na show Zpívající fontány.

Bahamy | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

NASSAU, BAHAMY 2015. Karibik. Bahamy. Den druhý. Co nás čeká za krásy dnes? Protože z Cococay na ostrov New Providence. Kde je hlavní město Nassau. Je to kousek, kotvili jsme na otevřeném moři a ráno připluli do přístavu. V 8 hodin už jsme mohli opustit loď a vyrazit poznávat město, okolní pláže, či zbytek ostrova. COCOCAY, BAHAMY 2015. Kdo by to byl řekl, že se někdy podíváme na Bahamy! Brzy ráno jsme zakotvili u ostrova CocoCay. PLAVBA LODÍ NA BAHAMY 2015. Cestovní deník H&M. Proky a Veru na cestách.

MAPA ČLÁNKŮ | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

Kutná Hora, Příhrazské skály, Mladoboleslavsko. Posázaví, zámek Žleby, Průhonice, zámek Dobříš, vyhlídka Máj. VÝCHODNÍ ČECHY: Zoo Dvůr Králové, Lichnice a Choltice, Litomyšl a Bouzov, zámek Hrádek u Nechanic, Lipnice, Žďár nad Sázavou, Hospital Kuks, Adršpašské a Teplické skály. ZÁPADNÍ ČECHY: Karlovy Vary. Mariánské Lázně, Loket. SEVERNÍ ČECHY: Královka, Josefův Důl, Jizerka. České Švýcarsko, Lužické hory a Oybin, Milešovka, Litoměřice, Říp. KRKONOŠE: Harrachov, Špindlerův Mlýn. Sněžka, Černá hora.

Polsko | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

Tak už je to tady. Blíží se nám čas adventu a tudíž víkendy, které můžeme trávit na adventních trzích. A jelikož v poslední době často vídám v nabídce cestovních kanceláří polský Krakov, je nejvyšší čas o něm i napsat! V Krakově jsme byli v létě, kdy jsme si udělali prodloužený víkend a jeden den strávili právě v tomto překrásném polském městě. Takže kdo se rozmýšlí, jestli jet nebo nejet, nebo jen hledáte inspiraci, kam vyrazit, je to článek právě pro vás. (Pokračování textu…). Tentokrát mě cestování au...

Rakousko | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

Poslední zastávka našeho květnového výletu do Rakouska. Překrásné město Hallstatt. Bohužel ale plné turistů. Oproti ostatním výletům, co jsme v Rakousku podnikli, tak tady jsme potkali nejvíc turistů a docela nám to vadilo. Přesto je to ale krásné místo a rozhodně ho všem doporučuji. Při květnové návštěvě Rakouska jsme se poslední den stavili u jezera Gosausee. Bohužel jsme neměli moc času, takže jsme jen popošli kousek podél jezera a museli se vrátit. Úžasný, neskutečný, nádherný! Jsme se podívaly do Ra...

Velká Británie | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

Když jsem sepisovala články o naší podzimní dovolené v New Yorku, už jsem nedopsala článek o posledním úseku naší cesty, a to dvoudenní prohlídce Londýna. Byli jsme totiž úplně "kaput", takže jsme z poslední zastávky nebyli zrovna nadšení. Cestovní deník H&M. Proky a Veru na cestách.

ADRŠPAŠSKÉ A TEPLICKÉ SKÁLY | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

ADRŠPAŠSKÉ A TEPLICKÉ SKÁLY. Kam vyrazit na výlet, když panují letní parna a vy prostě doma sedět nebudete a k vodě se vám nechce? Vydejte se do stínu skal! Mně to doma nejdřív nechtěli věřit a divili se, proč jedeme v takovém pařáku na výlet, ale jak bylo nakonec mezi skalami chladno a příjemně! Takže skvělý únik před vedrem. Připravte se na to, že pokud přijedete do skal o víkendu, davu neuniknete. My se o to párkrát pokusili, ale vždycky nás někdo dohonil, nebo jsme došli my skupinu před námi. Bylo ta...

NAVŠTÍVENÁ MÍSTA | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

5/2016 – Počátky, Jindřichův Hradec, Jihlava. 5/2016 – Schladming, Rakousko. 5/2016 – Žitava. 5/2016 – Jičínsko. 4/2016 – Babiččino údolí. 4/2016 – Berlín. 3/2016 – Malajsie. 3/2016 – Olomouc. 2/2016 – Svitavy, Litomyšl, Moravská Třebová. 12/2015 – Brno. 11/2015 – Norimberk, Německo. 11/2015 – Lednice, Mikulov, Pavlov. 10/2015 – Drážďany, Německo. 10/2015 – Milešovka, Litoměřice, Mělník. 10/2015 – Průhonice, Dobříš, Vyhlídka Máj. 9/2015 – Josefův Důl, Osada Jizerka. 9/2015 – Obertraun, Rakousko. 8/2013 &...

Philadelphia | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

Bylo pondělí a museli jsme vstávat hodně brzy, už ve tři hodiny. V 5.30 nám totiž jel autobus do Philadelphie. Do Philadelphie jsme jeli autobusem společnosti Megabus. Lístky jsem kupovala už v Čechách, kdy jsem vyloženě čekala na akci. Nakonec nás zpáteční lístky pro dvě osoby stály 11,50 dolarů. Cestovní deník H&M. Proky a Veru na cestách.

Florida | PÁJUŠKA NA CESTÁCH

PLAVBA LODÍ NA BAHAMY 2015. Pojďme si povědět, jak jsem na to přišla a jak to chodí a tak všeobecně. Ukážu vám, jak to vypadá na lodi a v příštím příspěvku už budeme na pláži :-). 1) Jak jsem přišla na to, že poplujeme lodí na Bahamy? U jedné blogerky jsem se inspirovala týdenní plavbou lodí po Karibiku. Když jsem viděla fotky z lodi, byla jsem nadšená a hned jsem věděla, že tohle musíme také zkusit! CRYSTAL RIVER, MYAKKA RIVER STATE PARK. Budíček v 5 ráno! Od společnosti Bird s Underwater Dive Center.

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

SOCIAL ENGAGEMENT

cestovanisdetmi.blogspot.com cestovanisdetmi.blogspot.com

Malí světoběžníci - cestování s dětmi

Tipy na každý den. Photo Z kufru HTML5. Malí světoběžníci - Cestování s dětmi v klidu a v pohodě. Praktické tipy a triky na cestování s dětmi pro cestující rodiče, expaty, emigranty i imigranty a jiné nadšence, ať už žijící v zahraničí nebo ne. Alení, plánování i příprava. Pro pohodové objevování s vašimi dětmi a bezpečné dobrodružství. Jednoduché hry na cesty s dětmi, co zabaví nejen je. Šikovné rady na plánování výletu, víkendu nebo dovolené. Jak najít v Austrálii základní školu pro dítě? Nejnovější bl...

cestovanisepsem.cz cestovanisepsem.cz

Cestování se psem | Cestování se psem

Itálie a psi, cestování se psem Itálie - díl 1. Francie a psi, cestování se psem Francie. Zábavní park pro psy na Floridě. Itálie a psi, cestování se psem Itálie - díl 2. Cestování s více psy na výstavu. Nevolnost psů při jízdě autem. Aerolinky pro přepravu psů do evropských měst. Dioktofymóza - Amerika a jižní Evropa. Letadlem se psem (infografika). Aerolinky, které neumožňují přepravu psů. Se psem na Slovensko. Cestovní pojištění nemusí být drahé. Belcando Adult Dinner 25kg. Přidán článek o leishmanioze.

cestovaniseslevou.cz cestovaniseslevou.cz

Cestování se slevou | CestováníSeSlevou.cz

S námi jste ušetřili. 3 denní DÁMSKÁ JÍZDA "BEAUTY" s plnou penzí v Hotelu Morris * * Česká Lípa. 4690 Kč / 170. Pokud zde chcete prezentovat své nabídky, kontaktujte nás. Doporučte nás svým přátelům. 3 denní valentýnské hýčkání s polo penzí a privátním wellness pro 2 osoby. 3 denní relaxační pobyt pro dva s 10ti wellness procedurami. 3 denní DÁMSKÝ balíček "BEAUTY" pro 2 osoby do Golf Hotelu Morris * * Mariánské Lázně. 5ti denní relaxační pobyt s plnou penzí, nabitý službami pro 2 osoby.

cestovaniseslevou.org cestovaniseslevou.org

The domain name is registered

THE DOMAIN NAME IS REGISTERED. DOMÉNA JE ZAREGISTROVÁNA. DOMÉNA JE ZAREGISTROVANÁ. A DOMAIN NÉV REGISZTRÁLT.

cestovanisfotografem.cz cestovanisfotografem.cz

Cestování s fotografem

cestovanisvetem.cz cestovanisvetem.cz

Cestování světem

Obrázky z Cestování světem. Web o cestování pro cestovatele a zvědavce. Nápady, návody a rady. USA – jižní část. USA – východní část. USA – západní část. Cena PHM Rakousko – Gmünd. Cena PHM Německo – Grafenau 11.7.2017. Autem do Itálie – potíže s mýtnou branou na dálnici. Partnerský web o cestování po ČR. Zkušenosti a rady pro Cestování po USA. Cena PHM Rakousko - Gmünd. Cena PHM Německo - Grafenau 11.7.2017. Autem do Itálie - potíže s mýtnou branou na dálnici. Cena PHM Rakousko – Gmünd. 1,034 EUR / litr.

cestovaniubytovani.ic.cz cestovaniubytovani.ic.cz

IC.cz

Doména www.cestovaniubytovani.ic.cz je volná k registraci! Proveďte novou registraci na naší stránce IC. Či pomocí tlačítka níže. Výborný výkon celého hostingu. Nemáte doposud vytvořen žádný web? Založte si nový na IC.cz.

cestovanivbezpeci.cz cestovanivbezpeci.cz

Cestovánívbezpečí.cz | Pro Váš klid na cestách

Cestování v bezpečí.cz - Úvodní stránka. Přejít k obsahu webu. Cestování, informace, novinky, zajímavosti. Chraňte své obytné auto na cestách před návštěvou zlodějů. Pokud cestujete na dovolenou autem, můžete se setkat se stejnými bezpečnostními riziky jako při každém jiném cestování. Na vaší cestě tedy budete projíždět místy, která jsou méně či více bezpečná. Obytná auta bývají však terčem … Čtěte dál >>. Zatočte s cestovní horečkou! Last minute vybírejte obezřetně. Do redakce jsme v poslední době obdrž...

cestovanivylety.cz cestovanivylety.cz

Cestování výlety | Tipy na výlety nejenom po České republice

Rychlá a levná dovolená s NewTravel.cz. Výběr té správné dovolené není nic snadného. Cestovní kanceláře nabízejí velké množství destinací a hotelů, přičemž u každého ještě musíte hlídat, co nabízí, zda něco nechybí, či zda je vhodný pro rodiny s dětmi. Všechny tyto nepříjemnosti maže cestovatelský portál NewTravel.cz, který v přehledném prostředí nabízí jednotlivé dovolené ověřených cestovek. Celý příspěvek →. Bad Gastein: lázně ve skalách, ráj cyklistů i turistů. Celý příspěvek →. Celý příspěvek →.

cestovanizaerotikou.cz cestovanizaerotikou.cz

Erotická dovolená - Cestování za Erotikou

539 73, Skuteč. 420 608 222 713. Dovolená je období pohody, relaxace, poznávání nových zemí a poznání nových zážitků. Exotické destinace a všudepřítomné teplo, které nutí ostatní chodit jen lehce oblečené bystří naše erotické smysly a vytváří erotické fantazie. Dovolená za erotikou Vám přinese zážitek na celý život. Poznáte exotická místa, ochutnáte skvělou kuchyni, zažijete milování na vzrušujicích místech a především okořeníte svůj partnerský vztah o nové sexuální zážitky. Pokud Vás láká návštěva takov...