diana-gal.blogspot.com

Jurnal de bord

Sâmbătă, 1 iulie 2017. Raport de cursa: Livada cu ciresi 2017. Am ajuns la acest concurs la invitatia lui Adi Nitu, pe care am ajuns sa il cunoastem intr-un context dragut. In toamna :) desi are mai multe editii, s-a intamplat sa nu ni se potriveasca pana acum pe programul anual, in iunie avem in general week-endurile ocupate cu serbari, festivitati, dus copii la bunici si alte de-astea ;) anul acesta a picat mai bine :D. La aceeasi tura s-a inscris si Cristi, dar oricum stiam ca il vad doar la start :).

TRAFFIC RANK FOR DIANA-GAL.BLOGSPOT.COM

November

Saturday

Hey there! Start your review of diana-gal.blogspot.com

CONTACTS AT DIANA-GAL.BLOGSPOT.COM

8 etichete ciclism
9 concurs
10 livada cu ciresi
jurnal de bord,niciun comentariu,trimiteți prin e mail,postați pe blog,distribuiți pe twitter,distribuiți pe facebook,trimiteți către pinterest,etichete ciclism,concurs,livada cu ciresi,si start,etichete alergare,ciclism,concursuri,duatlon,gerar,sport

Jurnal de bord | diana-gal.blogspot.com Reviews

Jurnal de bord: februarie 2013

Miercuri, 27 februarie 2013. Intrebari ciudate la interviuri. Am gasit acest articol. M-am amuzat bine, si m-am hotarat sa raspund si eu :) Cine mai vrea sa incerce? 1 Daca ai putea exclude un stat din SUA, care ar fi acesta si de ce? Hm probabil statul degeaba :) din motive evidente :D Bine, raspunsul n-ar avea acelasi farmec daca ar trebui sa "exclud" un judet din Romania. 2 Cate vaci sunt in Canada? Hm, cam cat lapte beau canadienii? Si cata branza mananca? More Clark Construction Group). Marie Curie,...

Jurnal de bord: august 2012

Vineri, 31 august 2012. Cand a ajuns rau cutitul la os, am hotarat ca vreau aspirator fara sac (cu apa) si cu spalare. Mai ales ca luasem si canapeaua, si nu aveam alta idee pentru a o spala (partea textila). Si cand am ajuns si la banii necesari, m-am pus pe batut magazinele de electrocasnice in cautarea aspiratorului perfect :). Buuun Platesc cu cardul, si mergem la garantie. Acolo, se uita baietii la noi, la ceas . "ii mai facem proba? Totusi, ca sa nu va las in suspans - totul s-a terminat cu bine&#4...

Jurnal de bord: Emotii in aer :)

Sâmbătă, 30 martie 2013. Emotii in aer :). Am o perioada plina de calatorii. Una planificata (Irlanda cu mult ravnitul ultramaraton Connemara), si inca doua aparute cam pe nepusa masa, in Franta - una a trecut, una urmeaza sa vina :D. La intoarcere, evident, lucrurile s-au complicat. Putin. Sau mai mult :). Buuun M-am aruncat pe un scaun, am numarat alte vreo 3 unghii rupte, si in sfarsit am inceput sa ma calmez. Am vazut si cele 2 magazine din dreptul portii - m-am gandit sa ma uit la ceva de cumpar...

Jurnal de bord: septembrie 2012

Joi, 27 septembrie 2012. Eu si triatlonul :). Raspund si eu unei provocari bloggeresti: de ce nu prea fac fetele triatlon. Ei bine, situatia mea e simpla:. Ciclismul - am o bicicleta MTB, dar n-am nicio problema sa o pedalez si pe sosea. E adevarat, nu ating viteza de cursiera, dar nici nu fac un scop din a castiga vreun premiu :). Inotul. Desi e prima proba in cadrul unui triatlon, am last-o la urma, ca necesita mai multa explicatii :). Acum, provocare catre alte fete: voi de ce nu faceti triatlon?

Jurnal de bord: Sistemul de invatamant Step by Step

Vineri, 6 aprilie 2012. Sistemul de invatamant Step by Step. Da, am studiat si sisteme alternative la cel traditional. Am studiat despre Waldorf. Acum vreo 2 ani, cand cautam gradinita pentru Alex si aveam una in sistem Waldorf. Aproape de serviciu. Mi s-a parut interesant, poate i s-ar fi potrivit, dar nu mai aveau locuri, deci nici n-am ajuns sa masuram prea mult variantele (respectiv valoarea adusa de variantele pe care le-am fi avut ;). Am hotarat sa pun pe blog ghidul luat de pe site-ul scolii.

LINKS TO THIS WEBSITE

velobello.wordpress.com velobello.wordpress.com

Duminică pedalez cu Veloparlamentarii | Velobello

Duminică pedalez cu Veloparlamentarii. Aprilie 30, 2012 at 11:16 pm. Am primit o leapșă de la Vlad Dulea. Să particip la plimbarea velomarlamentarilor. Știam demult de această defilare în tandem, dar parcă nu mă vedeam pedalând cu un parlamentar. Nu prea știu eu prea multe despre politică și nici nu mă implic, însă știu că numai în Parlament se poate discuta despre o infrastructură creată pentru oameni, nu numai pentru mașini. Vom pune față în față comunitatea bicicliștilor cu oamenii politici;. Ionela N...

velobello.wordpress.com velobello.wordpress.com

Velobello | fete pe biciclete | Pagina 2

Duminică pedalez cu Veloparlamentarii. Am primit o leapșă de la Vlad Dulea. Să particip la plimbarea velomarlamentarilor. Știam demult de această defilare în tandem, dar parcă nu mă vedeam pedalând cu un parlamentar. Nu prea știu eu prea multe despre politică și nici nu mă implic, însă știu că numai în Parlament se poate discuta despre o infrastructură creată pentru oameni, nu numai pentru mașini. Vom pune față în față comunitatea bicicliștilor cu oamenii politici;. La Veloparlamentari în tandem. Diana T...

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

diana-fundamentosdeldiseno.blogspot.com diana-fundamentosdeldiseno.blogspot.com

Fundamentos del diseño

Miércoles, 28 de noviembre de 2007. Para realizar este proyecto todo el grupo se reunió para visitar la barranca de (perdón pero no recuerdo el nombre)., bueno el propósito de la visita era capturar el que para nosotros fuera el mejor sitio en el que pudiéramos intervenir en ella, utilizando alguno de los ejercicios anteriormente realizados (cubos con sección Aurea y Tensegrity). En este caso mi idea original utilizando el tensegrity fue la de recrear el efecto de la cascada natural llamada (cola de caba...

diana-g.com diana-g.com

MAKE UP ARTIST DIANA G. - Home page

Friday, 07.08.2015. MAKE UP ARTIST DIANA G. Create a free website.

diana-gabaldon.de diana-gabaldon.de

Steffis Bücherkiste - Rezensionen und Literaturnews

Ein Jahr – 40 Bücher. Indie – 15 Bücher. Sachbücher & Biografien. Barenbrügge, Evelyn: Tayfun. Harrington, K. A.: Bis aufs Haar. Caspari, Sofia: Im Tal der Zitronenbäume. In Brasilien sollen sich ihre Wege erst einmal wieder trennen. Der Vater hat viel vor mit seiner Tochter. Reh, Rusalka: back to blue. In Tagebucheinträgen berichtet Kid von ihrem eintönigen und lieblosen Leben bei ihren Eltern. Sie wird zu Hause im besten Fal nur geduldet, ansonsten aber psychologisch klein gehalten. Joanna Rakoff: Lieb...

diana-gabaldon.skyrock.com diana-gabaldon.skyrock.com

Blog de diana-gabaldon - Tout sur le Chardon et le tartan de Diana Gabaldon - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. Tout sur le Chardon et le tartan de Diana Gabaldon. Comme c'est écrit dans le titre ce blog parlera d'une série de livre intitullé le chardon et le tartan écris par Diana Gabaldon. Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Voila j'ai décider de faire un blog pour un roman que j'ai lue qui vous allez trouver sa stupide mais à changer ma vie! Et oui un bouquin peut faire sa. Ce roman c'est le chardon et le tartan qui est en faite une suite de livre,. Claire, jeune ...

Jurnal de bord

diana-gallegos.com diana-gallegos.com

Diana Gallegos Photography | Palm Springs & Coachella Valley Portrait Photography

diana-gallery.com diana-gallery.com

Hosted By One.com | Webhosting made simple

Domain and Cheap Web Hosting by One.com. Diana-gallery.com is hosted by One.com. Web hosting and domain by One.com. Affordable web hosting and domain plans available at One.com. Build your own website with Web Editor or choose a 1-click blog installation. Whatever you choose, One.com. Is dedicated to our customers' satisfaction with 24/7 chat support.