florida-2014.blogspot.com

Florida 2014

Donderdag 25 juni 2015. Net als in 2013 wilden we weer naar Disney Quest maar ook dit jaar hebben we dat door de hoge entreeprijzen niet gedaan. We hadden ons de wandeling naar de andere kant van Downtown Disney kunnen besparen als we niet waren vergeten dat we in 2013 ook vanwege de hoge prijzen niet naar binnenn waren gegaan bij Disney Quest. Op de terugweg zijn we nog de tablet van Sandra bij een intensieve controle op het vliegveld van Orlando kwijtgeraakt. Bijna) alles over de voorbereidingen en de ...

TRAFFIC RANK FOR FLORIDA-2014.BLOGSPOT.COM

8 geplaatst door maup
9 geen opmerkingen
10 dit e mailen
links,start,reisplan,restaurants,hotels,vluchttijden,busch gardens,geplaatst door maup,geen opmerkingen,dit e mailen,dit bloggen,delen op twitter,delen op facebook,delen op pinterest,hele leuke glijbanen,posted with blogsy,1 opmerking,labels pret,te gaan

Florida 2014 | florida-2014.blogspot.com Reviews

Florida 2014: augustus 2014

Zaterdag 9 augustus 2014. 088 - Dag 19 - Vrijdag 8 augustus 2014 - Typhoon Lagoon. Vanmorgen waren we om 10:30 in Typhoon Lagoon. En eigenlijk was het niet de bedoeling maar we zijn daar de hele dag gebleven. Een heerlijke Castaway Creek. En natuurlijk de surf pool. Met twee meter hoge golven. Nadat de airco in de villa was gerepareerd (het werd sinds gisteren ineens aardig warm in de villa) zijn we gaan eten bij Texas Roadhouse. Een erg leuk restaurant. Met een dansje door het personeel. En hebben allee...

Florida 2014: 088 - Dag 19 - Vrijdag 8 augustus 2014 - Typhoon Lagoon

Zaterdag 9 augustus 2014. 088 - Dag 19 - Vrijdag 8 augustus 2014 - Typhoon Lagoon. Vanmorgen waren we om 10:30 in Typhoon Lagoon. En eigenlijk was het niet de bedoeling maar we zijn daar de hele dag gebleven. Een heerlijke Castaway Creek. En natuurlijk de surf pool. Met twee meter hoge golven. Nadat de airco in de villa was gerepareerd (het werd sinds gisteren ineens aardig warm in de villa) zijn we gaan eten bij Texas Roadhouse. Een erg leuk restaurant. Met een dansje door het personeel. 082 - Dag 14 - ...

Florida 2014: Vluchttijden en de wijzigingen

Vluchttijden en de wijzigingen. We hebben deze keer erg vroeg geboekt, ruim een jaar van tevoren. Of dit ook betekent dat we veel wijzigingen van de vluchttijden gaan meemaken moeten we afwachten maar hier zullen we de wijzigingen bijhouden. De wijzigingen t.o.v. de vorige gegevens staan in rood. 13:05 vertrek A'dam - 16:56 aankomst Atlanta, Georgia - Stoelen 24 G, H en J. 19:55 vertrek Atlanta, Georgia - 21:34 aankomst Orlando, Florida - Stoelen 24 F, E en D. Abonneren op: Berichten (Atom).

Florida 2014: april 2014

Maandag 28 april 2014. 051 - Kelly Park. 400 E Kelly Park Road, Apopka, FL 32712. Entreeprijs: $ 5 voor een auto met 3-5 personen. Openingstijden (zomer): 8am - 6pm. 72,8 km / 0'51 h. Vrijdag 25 april 2014. 050 - Disney's Boardwalk. Is een deel van het Walt Disney World resort vergelijkbaar met Disney Downtown. Er is entertainment, horeca en recreatie. 2101 Epcot Resorts Boulevard, Lake Buena Vista, FL 32830. 23,3 km / 0'21 h. Maandag 21 april 2014. 049 - Electronic System for Travel Authorization. Afgel...

Florida 2014: 086 - Dag 17 - Woensdag 6 augustus 2014 - Florida Mall & Blizzard Beach

Donderdag 7 augustus 2014. 086 - Dag 17 - Woensdag 6 augustus 2014 - Florida Mall and Blizzard Beach. Vanmorgen vertrokken we naar de Florida Mall. Waar we uiteraard de M&M winkel. Naast de M&M's hebben we ook kleren voor Max en fantastische pumps. De lunch hebben we daarna genoten in het Berry Town. Winkelcentrum waar we ook vrijwel alle dagelijkse boodschappen doen. Heerlijke pizza hebben we gegeten bij Mia Pizza. En toen was het de hoogste tijd om naar Blizzard Beach. Busch gardens attractie filmpjes.

florida-2010.over-blog.com florida-2010.over-blog.com

florida-2010 - Bienvenue dans mon journal de bord! Agée de 19 ans, et dans le cadre d'une licence professionnelle de tourisme, me voila aux Etats-Unis, et plus précisément à Fort Lauderdale, Florida pour effecteur un stage profe

Utilisez notre Reader et abonnez-vous aux meilleurs articles de ce blog! Bienvenue dans mon journal de bord! Agée de 19 ans, et dans le cadre d'une licence professionnelle de tourisme, me voila aux Etats-Unis, et plus précisément à Fort Lauderdale, Florida pour effecteur un stage professionnel. Je vous invite à me suivre tout au long de mon parcours! Après quatre mois de stage à PRA Destination Management Southeast Florida, il est temps d'établir un bilan de ce que cela m'a apporté, tant d'un point de vu...

florida-2010fl.blogspot.com florida-2010fl.blogspot.com

Florida 2010

Sunday, December 19, 2010. 7th Day – Kennedy Space Center. Today we woke up with the forecast saying we would have a cold day but we didn’t expected that cold, especially in Florida. The wind factor made everything much worse. We first left early to Kennedy Space Center, there we did a flight simulation to the moon, went on a bus ride throughout NASA where we saw a lot of its interesting spots and to finish we watched an IMAX movie about the Telescope Humble. We will miss you all,. Today the students vis...

florida-2011.blogspot.com florida-2011.blogspot.com

Florida 2011

Onze 11e reis naar Orlando, Florida. Maandag 11 juli 2011. Ronald en ik zijn om 7u op en gaan douchen. De handdoeken die gebruikt zijn gaan weer de wasmachine in tezamen met het witte beddengoed. De rest van de toiletartikelen worden ingepakt en nog steeds zijn alle 3 de koffers onder de 50lbs. We maken ons townhouse schoon, ruimen de kastjes in de keuken op en de koelkast leeg en nemen de laatste flesjes water mee op weg naar het vliegveld. Als we alle boardingpasses hebben gaan we naar de douane en doo...

florida-2013.blogspot.com florida-2013.blogspot.com

Florida 2013

Klik hier om naar de superdeluxe nieuwe versie van dit blog te gaan. Het is raadzaam om als je het relaas over onze vakantie niet in omgekeerde volgorde wilt lezen, rechts in het menu het oudste bericht (. In de maand september) aan te klikken en vanaf daar langzaam verder te lezen tot aan het heden. Klik hier om naar de superdeluxe nieuwe versie van dit blog te gaan. Maandag 10 augustus 2015. Alle websites cq. blogs met betrekking tot onze vakantie zijn verhuisd. Klik hier om naar de nieuwe. En deze vak...

Florida 2014

florida-2015.blogspot.com florida-2015.blogspot.com

Florida 2015

Donderdag 20 augustus 2015. Vanmorgen ging heeeeeel vroeg de wekker. 6.00 uur en dat in de vakantie. Demi had er even wat moeite mee, maar toen ze hoorde dat het Discovery Day was, was ze zo wakker. We waren zo klaar, want omdat die dag alles inclusief is, ontbijten we daar. Om 6.45 uur zaten we in de auto. Tussendoor even wat drinken en door naar de Lazy River zoals wij die telkens noemen. Een mooie stroom versnelling die erg rustig gaat en ook gaat die gedeeltelijk door het vogel gedeelte heen....Op na...

florida-2016.blogspot.com florida-2016.blogspot.com

Florida 2016

Dinsdag 4 augustus 2015. Vanaf nu, gaan we hier. De reden: dit is nu de vierde keer dat we een blog bij gaan houden over de vakantie en ik merk dat ik toch regelmatig de oude blogs even doorlees. Om nu niet de kans te lopen dat mocht meneer Blogspot er mee ophouden, niet alle verhalen over de vakanties kwijt te zijn, heb ik besloten de blogs te verplaatsen naar een eigen domein. De hoofdpagina is te vinden op http:/ www.hayes-holidays.nl. En daar kan je dan verder klikken naar de diverse verslagen. Hebbe...