maartendaan.blogspot.com

maartendaanopzee.nl

Zondag 21 juli 2013. We zijn weer thuis. Het is een avontuur geweest, een bijzondere ervaring. Een belevenis die niemand ons ooit nog afneemt en een belevenis die moeilijk in woorden te vatten is. Ons Volvo-busje geschikt maken om met z'n drietjes in te zitten, verzekeringen aanpassen, huurders voor boven regelen en een koper voor de boot. Ook deze lijst is in werkelijkheid nog veel langer. Dit bericht is het laatste wat ik schrijf, denk ik. Deze reis is voorbij. Anders gezegd staan we aan het be...Marie...

TRAFFIC RANK FOR MAARTENDAAN.BLOGSPOT.COM

February

Monday

Hey there! Start your review of maartendaan.blogspot.com

CONTACTS AT MAARTENDAAN.BLOGSPOT.COM

7 geen opmerkingen
8 later meer
9 aankomst
10 dag liefjes
maartendaanopzee nl,laatste bericht,in bonaire,gepost door,maarten and danielle,reacties,geen opmerkingen,later meer,aankomst,dag liefjes,sorry,xjoris,oudere posts,volgers,blogarchief,juli,dag 20 motorpech,dag 19 brommmmmmmmm,dag 17 bleh,dag 13 halverwege

maartendaanopzee.nl | maartendaan.blogspot.com Reviews

maartendaanopzee.nl: Dag 15 Mijlen maken

Zaterdag 6 juli 2013. Dag 15 Mijlen maken. 200 uur, 48.09N 22.23W, koers 80graden, wind zuid 17 kn, snelheid 5,8 kn. Voorlopig hebben we de koers vanavond iets verlegd en we varen nu ruime wind, onder vol zeil. De rode kool met aardappeltjes, appelmoes en draadjesvlees smaakt iedereen goed. Hollandse pot. Lang leve de blikken van de slager uit Nederland, waar ik er nog steeds een paar van heb. Radio email processed by SailMail. For information see: http:/ www.sailmail.com. Dag 26 and aankomst.

maartendaanopzee.nl: aankomst

Dinsdag 16 juli 2013. OEPS 13:00 uur in twellegea. Mailen lukt niet meer vlak bij Europa. Woensdag 17 juli rond 01:00 uur bij haven Twellegea in Amsterdam te arriveren! Liefs Maarten, Daan en Ties. Abonneren op: Reacties plaatsen (Atom). Klik op dit logo om terug te gaan naar onze site, voor foto's en meer. Dag 26 and aankomst. Dag 24. Woensdag. Dag 23 Land in zicht. Dag 21 Het zit tegen. Dag 15 Mijlen maken. Dag 14 Ties en meer. Dag 11 and 12 Het gaat ons voor de wind. Dag 10. Opgefrist.

maartendaanopzee.nl: Dag 16

Zondag 7 juli 2013. 7 juni 2013, 2.00 uur, 48.42N 19.36W, koers 70 graden, snelheid 5.5 kn, wind zuidoost 16 kn. Er staat een lange, rustige deining. De zon staat hoog aan de hemel en glinstert in het water. De warme gloed op onze huid is zalig, kom maar op met die vitamine D. Ties speelt prinsheerlijk in de kuip met een emmer water. We lunchen buiten en ondertussen glijdt de Lola nog steeds met een prima snelheid door het rustige water. Dit is genieten. Radio email processed by SailMail.

maartendaanopzee.nl: Dag 21 Het zit tegen.

Vrijdag 12 juli 2013. Dag 21 Het zit tegen. 200 uur, 49.15N 07.54W, wind oost 18 knopen, snelheid 4.5, koers 100 graden. Het zit ZO tegen dat ik het bericht niet verstuurd krijg.). Ja, we komen er wel. Ja, het komt wel goed. Ja, we houden het wel vol. Maar gatver wat zit de wind tegen. Letterlijk! Vannacht ging de motor aan het eind van de wacht uit en was ik al mooie zinnen aan het formuleren dat we de wind toch weer gevonden hadden. Voor slechts een half uurtje zo bleek. Vrijdag 12 juli 2013, Dag 22:.

maartendaanopzee.nl: Dag 13 Halverwege

Donderdag 4 juli 2013. Van links naar rechts, van links naar rechts, van links.we varen de hele dag voor de wind. Golven komen van achter en bouwen op tot wel acht meter! Ze zijn letterlijk niet te filmen, zo hoog. Lola danst op het water. Achterop krijgen we soms een breker en een daarvan slaat onze zonnepanele kapot. Balen. Qua stroom redden we ons wel, maar schade is altijd vervelend. We zijn over de helft. Hoe tof is dat. Radio email processed by SailMail. Abonneren op: Reacties plaatsen (Atom).

maartencsmit.com maartencsmit.com

Maarten C Smit - Digital Professional

Experienced digital professional. Currently working at ABN AMRO on digital innovation.

maartencyclesthetransamericatrail.wordpress.com maartencyclesthetransamericatrail.wordpress.com

maarten cycles the transamerica trail | My Summer of 2013: Cycling the distance between Washington D.C. and Seattle

Maarten cycles the transamerica trail. My Summer of 2013: Cycling the distance between Washington D.C. and Seattle. The trail / the journey. Ride my bicycle across Canada? Read all about my present and past bicycle traveling on my all-new bicycle wanderings. Or my facebook camera/bicycle wanderings page. This entry was posted in TransAmerica Trail. And tagged aca transamerica trail. Maarten cycleD the transamerica trail. See you on camerawanderings.wordpress.com. And tagged aca transamerica trail. During...

maartend.blogspot.com maartend.blogspot.com

Look Ma, I made it!

Look Ma, I made it! Abonneren op: Berichten (Atom). Mijn volledige profiel weergeven.

maartend.deviantart.com maartend.deviantart.com

maartend (Maarten) | DeviantArt

Window.devicePixelRatio*screen.width 'x' window.devicePixelRatio*screen.height) :(screen.width 'x' screen.height) ; this.removeAttribute('onclick')". Deviant for 12 Years. Last Visit: 51 weeks ago. This deviant's activity is hidden. Deviant since Jan 31, 2006. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets. You can drag and drop to rearrange. You can edit widgets to customize them. The bottom has widgets you can add! We've split the page into zones!

maartendaam.nl maartendaam.nl

Daam.nl

maartendaanopzee.nl

maartendaanopzee.blogspot.com maartendaanopzee.blogspot.com

Abonneren op: Posts (Atom). Mijn volledige profiel weergeven. Thema Supercool. Mogelijk gemaakt door Blogger.

maartendaanopzee.nl maartendaanopzee.nl

Home

Welkom op de site van Maarten and Daan. 5 Juni 2011 om 12.10 hebben we afscheid genomen van al onze geliefden, om per zeilboot op reis te gaan. Na een fantastische tocht via de Kaapverdië, Suriname en vele Caribische eilanden, brengen we het stormseizoen op Bonaire door. Via Cuba, Bahama’s, US, zeilen we naar Canada en aldaar komt de boot te koop te staan.

maartendamen.com maartendamen.com

Maartendamen's blog

Why is my Windows server communicating with hosts 94.245.121.253 or 157.56.144.215? June 17th, 2015. On modern servers, for example Windows Server 2012 R2 you might see “suspicious” traffic to IP addresses 94.245.121.253 or 157.56.144.215 on port 3544. This traffic is coming from the Microsoft Teredo implementation. These IP addresses actually resolve to terodo.ipv6.microsoft.com. Read More ». June 16th, 2015. During the installation of VMRC you might run into the following error:. Read More ». When you ...

maartendane.wordpress.com maartendane.wordpress.com

maartendane

2014 – Neugraben, Germany. September 22, 2014. Neugraben is a town on the road to Stade connected to Hamburg. Read Article →. 2013 – Seoul, South Korea (part 13). September 12, 2014. I’m a sucker for local markets, these places are a great place to take photos of local life and people but they are not always appreciated by the locals itself. […]. Read Article →. 2013 – Seoul, South Korea (part 12). September 11, 2014. Read Article →. 2013 – Seoul, South Korea (part 11). September 10, 2014. To be honest I...

maartendas.blogspot.com maartendas.blogspot.com

Maarten Das

Er is geen woord op mijn tong, of, zie, Here, Gij kent het volkomen (psalm 139:4). Maandag, november 02, 2009. Het is zover, dit weekend is mijn nieuwe site online gegaan: http:/ www.maartendas.nl. Met dank aan Peter Koop die het ontwerp verzorgde. Dit betekent dat ik niet langer op dit weblog zal posten. Dus. vervang het adres in je favorieten, en allemaal tot ziens op mijn nieuwe stekkie op het web! Posted by Maarten Das at 10:43 am. Maandag, oktober 19, 2009. Gildebundel nu te koop! En Alexis de Roode.