planinarimo.info

Planinarimo.info | tragovima Šapica

14042018. Današnji pohod je na mnogo načina bio zanimljiv i iznimno ugodan, i to ne samo starim članovima, nego i svim novopridošlicama. Sukladno tome iskoristio. 08042018. Unatoč neprospavanoj noći, naš je vodič (The Džambo) došao točno na vrijeme na Među, kako bi okupljene Šapice predvodio prekrasnim stazama na Krndiji, a. Osječki Ferivi polumaraton 2018. 02042018. Svakako najvažniji događaj – predstavlja dolazak Bjelovaraca na startu crtu. O da! Čak 3 cure i 4 kršna momka stigoše u Veliku sa smiješkom.

TRAFFIC RANK FOR PLANINARIMO.INFO

August

Saturday

Hey there! Start your review of planinarimo.info

1 seconds

8 džambo laja
9 balkon ijada
10 muški bunar
planinarimo info,tragovima šapica,početna stranica,fotogalerija,tko su šapice,kutjevačka obilaznica,opširnije,džambo laja,balkon ijada,muški bunar,zadnji pohodi,napiši komentar,krndija,razno,najave pohoda events,traži,google oglasi,ključne riječi,crni vrh
Apache/2.4.25

Planinarimo.info | tragovima Šapica | planinarimo.info Reviews

Razno | Planinarimo.info

Liska – Vincelovo u Iloku. Šapicima u tuzemstvu, danas je sa francuskih Alpa, običnom poštom stigla razglednica sa velikih visina (cca 3.000 m/nv) od Damira i Ljiljane Šmigovec koji tamo umiru od dosade i razmišljaju o zajedničkom znojenju sa nama. 🙂 Damir and Ljiljana. Wild: iskušenja samotne putnice. Laquo; Older Entries. 10092016. - Popišanac Trail. 11092016. - Dan slavonskih planinara. On Tura za landranje. On Tura za landranje. On Tura za landranje. Pratite nas na fejsu. Email za PayPal donaciju.

Šaševo | Planinarimo.info

Na Šaševo u drugom pokušaju kreće nas samo troje: Jasna i Vesna iz Slatine, i moja malenkost. Sa Zdenčine put nas vodi cestom prema planinarskoj kući Šaševo (d o s a d n o). Mali bezimeni greben koji se ukazuje nakon par stotina metara idealno je mjesto za isprobati i vidjeti što to tamo gore ima. Otkrivamo jako lijep greben nalik Uskovcu, vrlo uzak na vršnom djelu i jako strmih padina. Dugačka i vrlo strma kosa vodi nas prema vrhu grebena Šaševo. Na Rastovoj kosi odabirem jedan mali greben za spust prem...

Crni vrh [A Fekete-hegy] | Planinarimo.info

Crni vrh [A Fekete-hegy]. Broj pogleda: 1,156. A Fekete-hegy északról; az egyik legszebb kirándulás a Papukban, és számomra talán a legkedvesebb. A magashegységeket idéző panoráma szédítő dimenziói, a meredek hegyoldalak jegenyefenyves-bükkös vegyes erdőinek kárpáti hangulata a legközelebb áll a szívemhez. Mindehhez ma csodálatos kirándulóidőt kaptunk és ráadásként remek csapat jött össze. Crni vrh u dobrom društvu. Baš kako je i predviđeno, pohod započinje u Novoj Krivaji pokraj Đulovca, slijedi izletiš...

Zamjenski pohod | Planinarimo.info

Jučer je propao 3. pokušaj u kome su Šapice, i oni koji se tako osjećaju, mogli uživati na Krndiji (Žežnice – Klokočica). Riječ je o pohodu, kojim je Davor Matas želio planinarskim entuzijastima pokazati još neke skrivene kutke našeg lokalnog gorja. A što reći o “zamjenskom pohodu”? Jučer sam kanio iznenaditi Davora, Jasnu i Enu (i Bigija), i uredno se pojavio na startnoj crti u Orahovici, ali nisam imao informaciju da su oni u međuvremenu odustali od pohoda, i tako ostadoh bez družbe. 🙁. Tijekom nekoli...

Utvrda Šariš | Planinarimo.info

I danas malo lakšim tempom. Prvo idem na jedno groblje blizu susjednog sela. Zašto groblje, pitate se? Zato što su tamo pokopani vojnici poginuli u prvom (opet ne drugom) svjetskom ratu. Da, da, i tada je bilo mrtvih. Nije teško planinarenje, više onako za zagrijavanje. Od auta imam 5 minuta uzbrdo i isto toliko natrag. Odavde vidim i utvrdu Zborov u daljini. U selu Kapušany isto nabavljam razglednicu od utvrde koju sam posjetio prije neki dan. Nisam stigao prije jer je bio vikend. U jednom trenutku vidi...

planinari.org planinari.org

驚くほどきれいになる美容作りの役立ちガイド

planinari.org.rs planinari.org.rs

PSSVojvodine

Masarikova 25, 21000 Novi Sad, Srbija/Serbia e-mail: planinarivojvodine@gmail.com. 60 god. Fruškogorske tr. Prirodne i veštačke stene. ДОБРО ДОШЛИ НА ЗВАНИЧНУ ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦУ ПЛАНИНАРСКОГ САВЕЗА ВОЈВОДИНЕ. Treking liga Srbije i Vojvodine II. kolo. Organizator: PSD Vršačka kula, Vršac. Datum: 14.04.2018.godine. Mesto održavanja: Planinarski dom Široko bilo na Vršačkim planinama. Održana redovna izborna Skupština Saveza u subotu 17.3.2018. u Novom Sadu. 1 kolo Vojvodjanske treking lige. Planinarsko društ...

planinari.zelenastrandja.com planinari.zelenastrandja.com

Клуб Планинари

Обичай природата, бъди ЗДРАВ И СИЛЕН. Защо да се запиша. Как да се запиша. Да знаеш повече за ПРИРОДАТА. Да изкачиш най-високите ПЛАНИНИ. Да навлезеш в най-гъстите ГОРИ. Да познаваш интересни РАСТЕНИЯ. Да се срещнеш с дивите ЖИВОТНИ. Да посетиш интересни ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОСТИ. Да бъдеш ЗДРАВ И СИЛЕН. При нас в КЛУБ ПЛАНИНАРИ. Сдружение ЗЕЛЕНА СТРАНДЖА организира курс по планинарство за ученици от 2 до 7 клас на територията на град Бургас. Курсът включва теория и практика. Защо да се запиша. Как да се запиша.

planinaria.bg planinaria.bg

Планинария

ТОП 10 НА БАЛКАНИТЕ - РИЛА. ДАТА: 22.08.2015. МАРШРУТЪТ ЩЕ СЕ СЪСТОИ. Траверс на мраморното било" /. ТОП 10 НА БАЛКАНИТЕ - ПИРИН. Траверс на мраморното било. ДАТА: 28.08.2015. МАРШРУТЪТ НА 28 АВГУСТ 2015 г. ЩЕ СЕ СЪСТОИ. Изкачване на трите върха от "Топ-10 на Балканите", намиращи се в Пирин планина - Вихрен (2914,3 м), Кутело (2908 м) и Бански Суходол (2883,4 м). Преминаване на мраморното било с карстовия ръб Кончето! Екзотично пътуване с теснолинейната железница през Рила и Родопите! Белият улей е част ...

planinariavanturisti.org.rs planinariavanturisti.org.rs

Почетна - Клуб планинара "АВАНТУРИСТА"

Акције у току овог месеца. Акције Клуба у 2017 години. Куда смо скитали за викенд. Акције у току овог месеца. Акције Клуба у 2017 години. Куда смо скитали за викенд. БОЖИЋНИ УСПОН НА РТАЊ врх Шиљак 1.565 м северном и јужном страном. 14 јануара 6:00 am. ПОВЛЕН три врха зимска чаролија. 21 јануара 6:30 am. 22 јануара 6:00 am. KP „Avanturista“ i PSK „Avala“ – neke od destinacija koje smo obišli u 2016. Више…) Read More. Kroz pećine Homolja – Ceremošnja i Ravništarka. Novembar 2016. Више…) Read More.

Planinarimo.info | tragovima Šapica

planinarirujno.com planinarirujno.com

…Planinarsko društvo "Rujno" Užice…

Plan akcija za 2018. 11apr „Pešačenje sredom „. 9apr Mučanj i Češalj. Planinarsko Društvo "Rujno" - 2013. 8230;Planinarsko društvo Rujno Užice…. Planinarsko društvo RUJNO iz Užica. PD “ RUJNO “ je osnovano 1996. godine , u Užicu.Bavi se izvodjenjem jednodnevnih i višednevnih planinarskih akcija i izleta ,kako u okolini Užica,tako i u Srbiji i van granica naše zemlje. Učestvujemo i u svim događajima ,kako takmičarskim , tako i kulturnim ,koje su vezane za naš grad. Društvo svoje akcije izvodi svakog viken...

planinarjenje.blogspot.com planinarjenje.blogspot.com

Mountaineering

Subscribe to: Posts (Atom). View my complete profile.