sinus.sejler.nu sinus.sejler.nu

sinus.sejler.nu

Sinus

August 1st, 2011 by negon. Så er Sinus og besætning kommet hjem. Vi havde nogle lange dage, først i Frankrig og senere i Holland mens vi ventede på noget vejr vi kunne komme hjem med, men den Engelske Kanal og senere Nordsøen ville ikke rigtigt lege med. Da de hårde vinde endeligt forsvandt så det ud til at de ville tage alle de andre vinde med, så det lignede en motorsejlads til Kielerkanalen. Så vi landede i røg og damp i armene på Enighed, familie og venner – perfekt landing! Tak til alle som kom.

TRAFFIC RANK FOR SINUS.SEJLER.NU

January

Sunday

Hey there! Start your review of sinus.sejler.nu

CONTACTS AT SINUS.SEJLER.NU

8 posts
9 archives
10 meta
sinus,det sejler,hjemme,posted in uncategorized,1 comment,på vej hjem,flere billeder,posts,archives,meta,entries,wordpress org,search for,minimalism,entries rss,and comments rss

Sinus | sinus.sejler.nu Reviews

LINKS TO THIS WEBSITE

chili: januar 2009

Mandag den 12. januar 2009. Der er mange fisk i bugten. Man kan snorkle ved kanten på ca. to meters dybte og se dem. Bugten er nogle steder over ti meter dyb. Vandet er dejligt varmt… frisk i solen. Så dase og drive i skygge under solsejl. Derefter en svømmetur eller snorkle…. Der stod nogle folk og fiskede fra en lille bro. De havde et lille blylod og nogle små kroge. De stod og trak mange små fisk op. Der var højlydt jubel hvergang de fik bid. Børnene løb frem og tilbage. Søndag den 11. januar 2009.

chili: oktober 2008

Torsdag den 23. oktober 2008. Etiketter: En lille tur til Norge. Etiketter: En lille tår. Etiketter: Rom i nødder. En lille afstikker til Norge…. Bente og jeg mødtes på Østerport station. Vældig spændte kørte vi ned til ”Norges” færgen. Vi kom ombord og fandt den lille søde kahyt. Bagefter gik vi rundt. Der er mange resturanger og barer. En del passagere var allerede lidt fulde og på vej til en eller anden bar. Vi fandt en Irsk pub med en hyggelig folkesanger…. Om mandagen tog vi toget ind til Oslo. ...

chili: december 2008

Mandag den 29. december 2008. Findes der en Ø, med fire A og C i navnet? Ja da, Chacachacare… prøv at drikke en rumpunch og sig det. Vi sejlede afsted forbi nogle smukke grønne øer. Den sidste ø Chacachacare, sejlede vi ind i en stor bugt. Jeg ankrede tæt ved en forfalden landgangsbro. Allan fik problemer med ankeret, det ville ikke side fast. Det lykkedes tilsidst. Vinden kom over øen og tilbage imod os, så vi lå ikke helt i læ. Det er mærkeligt at tænke på. De syge som lå her, med net om sengene&#4...

chili: juni 2009

Tirsdag den 16. juni 2009. Etiketter: Luft. set fra Allans båd. Etiketter: Hav sø.He he. 10-6-2009 På atlanten med ”Herb” i stille og blæst. I Horta blev der brugt meget tid, på at reparerer og gøre bådene klar, til det sidste lange stykke. Vejret blev studeret og diskuteret. Der ser fint ud til at starte med. Kun meget lidt rødt (kraftig vind). Det ser ud til der lige er et vindu imellem lavtrykkene. Vores plan er at sejle næsten nordpå op til 45 grader nord. Derefter mod falmouth i england. Vinden løje...

chili: maj 2008

Søndag den 25. maj 2008. Etiketter: Skildpadde under vandet. Etiketter: Udskæring af delfin. Etiketter: Manta rokke foran bådene. 4-5-2008 .St. Lucia. Vi sagde farvel til Henrik. Dagen efter blev der sat boder op. Klargøring til jazzfestival. Raffaele og Leila havde en bod med hjemmelavet pizza og rødvin. Musikken var en blanding af soca og jazz. Jeg er helt vild med ”Burning Spear”. Før vi giver fiskerne fy ord. Så må i vide at folk her er økonomiske meget fattige. Selve byen var ved at blive ry...Dagen...

chili: april 2008

Mandag den 21. april 2008. 10-4-2008 Tilbage til Trinidad. fra St. Marten. Jeg blev inviteret over og spise i Avalon. Bagefter kom Sølver, Steian, Anders og Martin og hentede mig. Vi gik i biografen. Popkorn, slik og sodavand. Men Anders og Martin, de gæve gutter har fødselsdag i morgen, så lidt dril skal der være. Senere var vi mange bådbesætninger norske, svensk og mig som gik ud og spise (drikke). Det er afsked med Steian, han skal flyve hjem til norge. Jeg har mødt mange specielle mennesker på turen:.

chili

Mandag den 12. oktober 2009. 10-8-2009 Hjemkomst til Sejlforeningen Enighed. Lillebror Niels og jeg ankom til Brøndby havn. Vi havde sejlet fra Rødvig på Stevns. En fin lille tur i godt vejr. Vi fik et par pils og slappede af. I Brønby kom der besøg, fra nogle af Niels arbejds kollegaer. Senere kom Bo (han har en båd i Brøndby). Der blev hygget og fortalt historier fra de varme lande. Så det blev lidt sent…. Velkommen hjem BA gratis øl…. Brian kastede en øl over. Og der kom flere senere…. Kaj holdt en fl...

chili: marts 2009

Onsdag den 25. marts 2009. Der kommer store bølger fra nord. St. Pierre er en ret åben bugt, så store dønninger er ikke så godt. Så jeg sejler næste morgen kl. 5. Turen går til Portsmouth på Domenica. Det bliver en frisk tur. Pæn vind og frisk sø…. Kort før Portsmouth bliver jeg mødt af en ”servicebåd” med navnet ”seabird”. De kommer langt ud for at hente kunder. Nedturen var lidt sej, svært at kravle ned af sten med mudder på…. Vi sluttede af med en gang ”kinamad” på en resturant. Han har drømmen om at ...

chili: april 2009

Søndag den 26. april 2009. Pas godt på dig selv. Hva laver du der. Etiketter: A vi starter ca. her. Etiketter: Henrik og lidt proviant. 30-4-2009 Til Sejlforening Enighed og andre med lidt lyst til salt bag ørene…. Jeg er snart på vej over atlanten igen. Skal lige klargøre båden til den lange tur. Nu kunne det jo være der var andre af jer der ville sejle lidt længre…. Så her er lidt af hvad jeg har oplevet, måske kan i bruge lidt af det. U ha da. Man har mange reservedele til den. Mange filter, mm. Man l...

chili: juli 2009

Fredag den 31. juli 2009. Etiketter: Bente med i Chili. Etiketter: Min føds.dag. 6-7-2009 Med Bente mod danmark. Jeg sidder på en lille resturant, i en meget bitte lufthavn. Der er fem pasaserer som skal med næste fly. Ellers ingen andre passaserer i lufthavnen. Man kan se landingsbanen… Jeg venter på et fly fra Paris…. Det kommer til tiden, et lille popelfly lander og taxier hen lige foran resturanten. Der er kun to med…. En rød blomst, et kys, vi er sammen igen…. Vi tager på et stort aquemuseum. De...

TOTAL LINKS TO THIS WEBSITE

sinus.over-blog.com sinus.over-blog.com

Le Blog de Sinus.over-blog.com - Les Aventures Estudiantines de Sinus, jeune homme au nez proéminent. Le blog présente quelques tranches de vies qui tombent souvent du mauvais côté de la tartine...

Utilisez notre Reader et abonnez-vous aux meilleurs articles de ce blog! Le Blog de Sinus.over-blog.com. Les Aventures Estudiantines de Sinus, jeune homme au nez proéminent. Le blog présente quelques tranches de vies qui tombent souvent du mauvais côté de la tartine. Vincent et son Jules. Restez sur écoute, je devrais réappaître rapidement. Les Employés du Moi - Episode # 2 ( Achevé! Les Employés du Moi - Episode #1. Nous apologisons pour l'inconvénience. Amour Courtois - Episode # 2. Je vous laisse sur ...

sinus.pl sinus.pl

Sinus

SINUS - Specjalista w konfekcjonowaniu kabli. Firma Sinus działa na rynku od roku 1996. W 2001 r. została przekształcona w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Kable używane w przemyśle telekomunikacyjnym, kable do przesyłu danych, sygnałowe, przemysłowe i inne. Z naszych usług korzystają największe firmy telekomunika-. Cyjne w Polsce i Europie. Zachę-. Camy do zapoznania się z ich opiniami.

sinus.pro sinus.pro

Sinus - Mirada

sinus.pt sinus.pt

Sinus

The Sinus results from the partnership of the Simaca and Terminus companies, developing activity in the tanning industry, especially in articles for footwear. The focus on this interaction, in close relationship with the Design, lets reinvent products and meet customers' specific needs. The stimulus is the quality and differentiation, because in the Sinus, the future is built with two more than one side. The products we are developing can be visited on web pages of our collaborators. Lat 40º55’ 8.62 N.

sinus.se sinus.se

Sinus AB - utbildningar i COPE, ADHD mm

Sinus AB Gränsvägen 10, 131 41 Nacka Tfn: 0706-561737 eller 0708-160133 Epost: info@sinus.se.

sinus.sejler.nu sinus.sejler.nu

sinus.sg sinus.sg

STANLEY EAR NOSE THROAT AND SINUS CENTRE | ENT SURGEON | SINGAPORE

Mission and Core Values. Paediatric ENT (Kids ENT). Head and Neck Screening. Head and Neck Surgery. Vertigo, Dizziness, Tinnitus Management. STANLEY EAR NOSE THROAT and SINUS CENTRE. Suite 06-17 Gleneagles Medical Centre. 6 Napier Road Singapore 258499. Clinical Services for Adults and Children. Voice Disorders / Hoarseness. Head and Neck Screening. Head and Neck Cancer Surgery. Hearing Disorders / Hearing Aids. Vertigo, Dizziness, Tinnitus Management. About Dr Ralph Stanley.

sinus.sk sinus.sk

Základná stránka webhostingu | Websupport.sk

Vitajte na stránke www.sinus.sk. Nič tu nie je, zatiaľ. Toto je základná stránka pre WebSupport webhosting. Môžete ju zmazať a na jej miesto nahrať svoj web.

sinus.smarteguru.com sinus.smarteguru.com

Sinus infection | sinusitis | Sinus treatment

Sinus Treatment Information Severe Sinus Infections. Sinus infections are actual illnesses that affect the sinuses. Also known as sinusitis this particular infection causes severe inflammation to the sinuses and which are so hollow cavities in the bones around the nose. When a person who suffers from fungal or viral infections that like hay fever, rhinitis, etc. these sinuses so become inflamed. [.]. New treatment for chronic sinus infections available. Posted in Sinus Help. Sinusitis and Its Symptoms.

sinus.stargate.co.nz sinus.stargate.co.nz

Sinus Infections Site : Acute Sinusitis

Antibiotics For Sinus Infections. Best Antibiotic For Sinus Infections. Home Remedy For Sinus Infection. How To Cure A Sinus Infection. How To Treat Sinus Infection. Medicine For Sinus Infection. Natural Cures For Sinus Infection. Sinus Infection Home Rermedies. Sinus Infections In Children. For the cheekbone sinus areas the name that is given is Maxillary sinuses. The nasal sinus areas are called the Ethmoid sinuses. While these are the main sections where you can develop the symptoms of acute s...When ...

sinus.symptomsofinfection.com sinus.symptomsofinfection.com

Sinus | sinus symptoms of infection

Friday, August 14, 2015. Sign in / Join. Log into your account. Notes on Edward Tufte’s Presenting Data and Information. August 10, 2015. Here are my notes from today’s event by renowned statistician Edward Tufte author of The Visual Display of Quantitative Information and Envisaging Information primarily for my own reference but perhaps of interest to others. A dramatic start No announcement, no preamble. The lights went out and a visually striking video showing a representation of [&hellip. If you’re w...