teamnevala.blogspot.com

Nevala

Onsdag 12 augusti 2015. Hjälmaren ger igen på oss nu och vi landar endast en liten slemmis idag. Krävs visst finare väder för att få gösen på myshumör. Tisdag 11 augusti 2015. Ute på sjön igen. Båten är klar o farsan hade redan varit ute en sväng på Hjälmaren o dragut ett par gösar det förrgår. Idag på sen eftermiddag började vi med att leta efter abborrar men vi gick tokbet på den uppgiften. Onsdag 5 augusti 2015. Idag ska vi försöka börja leta var vattnet tar sig in i akterspegeln. Måndag 3 augusti 2015.

TRAFFIC RANK FOR TEAMNEVALA.BLOGSPOT.COM

February

Monday

Hey there! Start your review of teamnevala.blogspot.com

1 seconds

8 dela på twitter
9 dela på facebook
10 dela på pinterest
nevala,nästan bomtur idag,upplagd av,tero nevala,inga kommentarer,skicka med e post,blogthis,dela på twitter,dela på facebook,dela på pinterest,jobbet går vidare,båtmeck,kalasdag,63cm i topp,ny huggperiod,4 upp nu,äldre inlägg,startsida,google translate

Nevala | teamnevala.blogspot.com Reviews

Nevala: mars 2015

Söndag 29 mars 2015. Team Nevala @ Simrishamn 2015-03-27. Lördag 28 mars 2015. Sista dagens fiske klart, vi har ätit, packat o sitter nu i bilen på väg norrut igen. Fisket var svårt o vädret lite knasigt men tian vi fick igår gav mersmak så vi kommer nog återvända. Idag fick vi två småttingar samt en större som släppte efter några sekunder. Fullt ös sista dagen i Simris. Vi lärde oss även att fisken verkar jaga ytligt så nu kör vi 6 spön per sida på ytan. Väntar bara på den riktigt stora nu. Grattis team...

Nevala: april 2015

Lördag 25 april 2015. Badade 10 löjor på nordsidan i ett par timmar men vi hittade inget av intresse så vi bytte åkte söderut o det gav resultat igen. Började med ett påslag som inte fastnade, sedan en gädda på 4kg o sen ett påslag igen som inte krokades. Sen tyst en halvtimme o sen jävlar fick vi dagens fisk! Lördag 11 april 2015. Resan blev från seg o trött till riktigt trevlig då solen lyser fint över Vänern nu också ;). 76cm, 5,2kg. Vi kör Vänern idag med 10 fiskande löjor. Gadgeten innehöll ett fel.

Nevala: Ny toppfisk för idag

Måndag 3 augusti 2015. Ny toppfisk för idag. Totalt 9st har vi landat idag. Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom). Nu har vi bra fiske igen. Första tre gösar uppe. Svartzonker gör reklam för Volvo. Ute på sjön igen. Mycket bra dag på sjön idag. Ny toppfisk för idag. Hjälmaren idag i kalasväder! Gadgeten innehöll ett fel. Fina fiskar senaste dagarna. Grattis team bertan till segern i laxcupen 20016. Lyfter så klart på hatten.😁. Äntligen en fin dag på sjön. Team Blåman Jakt och Trollingblogg.

Nevala: Jobbet går vidare

Onsdag 5 augusti 2015. Nu har vi sugit ut en hel del vatten o tätat de övre hålen med spackel. Nu går den droppa klart tills imorgon då vi fortsätter o går allt enligt planwrna så blir vi klara då. Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom). Nu har vi bra fiske igen. Första tre gösar uppe. Svartzonker gör reklam för Volvo. Ute på sjön igen. Mycket bra dag på sjön idag. Ny toppfisk för idag. Hjälmaren idag i kalasväder! Gadgeten innehöll ett fel. Fina fiskar senaste dagarna. Tuff dag på Vättern.

Nevala: maj 2015

Söndag 31 maj 2015. Idag hade jag o farsan riktigt roligt regnbågsfiske då vi körde kastdobb och fluga :). Många fina fiskar slet sig under fighten men blev totalt 6 landade varav 2 returer. Lördag 30 maj 2015. Första vandraren för min del. Idag drillade jag min första vandrare. Detta skede då vädret blivit allt sämre o vi skulle trolla oss hemåt. Fint att spräcka nollan med denna 8kg's fisk. Fisken returnerades o simmade ner i djupet igen. En SG Herring Spoon i ft färg stod som lockelse. 109cm 7,9kg tung.

teamneuss.com teamneuss.com

TEAMNEUSS

Wir sind bei Facebook:.

teamneuss.de teamneuss.de

teamneutrino.org teamneutrino.org

Team Neutrino | FIRST Robotics Team #3928

Skip to primary content. Skip to secondary content. Greater Kansas City Regional. Minnesota North Star Regional. Greater Kansas City Regional. Kraken 1.0 Rev 1. June 20, 2015. Team Neutrino also presented about our team and demonstrated our Aerial Assist robot to all three classes. All the students learned a lot through these classes! Check out the video below for a slideshow of our LEGO Mindstorms Robotics class. June 10, 2015. Today we visited Danfoss. Recycle Rush Wrap Video. May 17, 2015. On Monday, ...

teamnev.com teamnev.com

TeamNEV Photography

teamnevadanorth.org teamnevadanorth.org

Team Nevada North Wrestling

Nevala

teamnevateck.skyrock.com teamnevateck.skyrock.com

Blog de TeamNevaTeck - Blog de TeamNevaTeck - Skyrock.com

Mot de passe :. J'ai oublié mon mot de passe. 9600;▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀. 9600;▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀. 9600;▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀. 9600;▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀. 9600;▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀. TEAM NevaTeck = Le Retour D'une Famille,.Indétrônable =. Complex City 3 (62). Mise à jour :. Abonne-toi à mon blog! Est de ret O. Ùr avec de n O. Uvelles danses, n O. Uveaux styles, n O. Uveaux danseurs . Ce c O. N va allé jùsqu'aù maximùm de n O. Ùs mêmes p O. Ùs faire frémir de plaisir! Recherche des danseurs et danseuses avec un b O. Ut faire pOur la T.

teamnevb.com teamnevb.com

Team New England | Professional Volleyball

About the Men’s PVL. About the USA – PVL. Welcome to Team New England. Home to New England’s own women’s professional Volleyball team. PVL in Boston and Upcoming Championships. The PVL is in Full Swing! Up next for the PVL New England Teams:. Come see the Men and Women of the New England PVL competing at the Boston Convention Center in Boston, MA. Below is the Schedule for Boston (Saturday, February 28, 2015):. 8am Women Team IREVA vs Team GEVA*. 10am Men NERVA Midnight Riders vs Team GEVA. The Premier V...

teamneverfail.com teamneverfail.com

Team Never Fail - Realize YOUR potential.

Need help with your fitness goals? Make me your coach so I can help! Skip to primary content. Skip to secondary content. It was time for a change. Everyone has a starting point. Weather overweight, underweight, or just not exactly where we want to be. Hey, it happens. If you'd like help getting started then enter your information below and I'll contact you personally to help you get going. Team Beachbody Club Challenge Pack. Team Beachbody Club Challenge Pack Beachbody On Demand is FINALLY here! Creatine...

teamneverforgotten.com teamneverforgotten.com

Team Never Forgotten

To serve the needs of veterans and the families of the fallen. Team Never Forgotten athletes compete in organized competitive events that are intended to raise money for organizations that support veterans. These events range from 5Ks to ultra marathons, as well as alternative outlets like the Tough Mudder. Team Never Forgotten's approach to these events:. Work diligently to raise money for the target organization. Compete in a manner that honors the sacrifices made by veterans and their families.